Start.

Mitt första inlägg i min blogg om träning, vikt, kost och annat som precis alla skriver om. Jag är 26 år, småbarnsmamma och sambo. Det ska bli så roligt att börja skriva den här bloggen då jag vill minnas hur jag kände mig på den här resan. Vilka resultat man nått, vilka svackor man hade, före/efter bilder och en massa annat. Framför allt vill jag aldrig känna mig som jag gjorde då: Tjock, trött, ful och jävligt less. Tänk om man kanske skulle inspirera någon på vägen.

Jag ska göra en mer utförlig presentation senare. Men som första inlägg för det här räcka. Välkommen Mli till resten av ditt liv.

Kommentera

