Dags att skärpa sig.

Nä fy jag som just tyckte att det gick så himla bra. Tji fick jag. I helgen blev de lite si och så med maten. Jag hade dåligt om tid vissa gånger och dåligt om motståndskraft andra, och då går de dåligt. Ett kilo upp den här veckan. Blää. Men bara ta nya tag och komma tillbaka. Jag har så lust att ge upp ibland bara för att jag känner mig orkeslös, men så kan vi ju inte ha det. Nu blir det att börja träna igen och faktiskt äta rätt. Hoppas jag kan hålla det!

Läste någonstans att man bränner fett när man åker bil. Jäklar va smal jag skulle vara nu i såna fall. Har åkt ca 40 mil de senaste dagarna.

Nåja. Nog för idag. Ska gå och lägga mig och tänka ut en bra på plan för nästa vecka. Sov gott!

Kommentera

