Snart 60 kg.

Får påminna mig själv om att inte bli för kaxig när jag skriver om vikten här på bloggen. För precis när jag tänker tanken på att skriva att de går bra så flyger siffrorna uppåt ett par hekto. Frustration!

Har i alla fall känt mig riktigt duktig på matfronten idag. Tacos med ett tunt bröd och utan chips till lunch. Ruskigt gott. Till middag käkade vi grillat kött, grillade marinerade champinjoner med sallad och underbar sås som Robert gjort. Välsmakande dag med andra ord. Hoppas nu bara att jag inte tryckte för mycket, men det kändes inte så.

Veckans vikt är so far so good, -1,4 kg. Känner hur det börjar närma sig det magiska strecket, nämligen 60 kg. Det kommer verkligen kännas så otroligt bra! Har inte vägt så lite på 8 år! Vill bara att vikten ska flyga av mig så jag får se första siffran vara en 5:a. Kan inte ens tro det är sant att jag är så nära nu.

Kommentera

